tisdag 27 april 2010

spx10


Helgens seriemässa på kulturhuset är nu över, och den blev lyckad! Det var mycket folk och många serietecknare! tusen tack till de som sa snälla saker till mig, och de som köpte mina fanzine och små serier, och även affischer som det faktiskt gick jätte bra för!

Tack även till min syster Frida som var till stort moraliskt stöd, och hjälpte till när jag blev tvungen att kolla på alla de andras grejer!!

Och! även tusen och åter tusen tack till min bordsgranne Katarina Streiler! Trevligare kunde man inte ha fått! Och hennes bok "Bland hundar och huvudlösa" är något av det finaste och intressantaste jag har läst på länge. Sen gjorde det ju inget heller att vi kom bra överens. Men jag kan verkligen rekommendera hennes bok, som med fantastiskt fina bilder i kombination med en text som var så sann, bildade något mycket nytt och genuint.

På söndagen köpte jag även loss på en hel del fanzine bla. en hel del av "decadececomics" som var så fina! helt fantastiska om jag får säga så.
Också från Jimi Gherkin, och från förlaget Appalling Nonsense, och från Lisa Hanawalt! mycket mycket fina grejjer! (kolla upp!)

Fick även Tom Gaulds "hunter & painter" signerad med en fin lite teckning till. jag hade verkligen ingen aning om hur han såg ut, han såg så ung ut!!! men ack så fantastisk han är!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar