torsdag 22 april 2010

en undersökning från loka kanarp!

loka kanarp har gjort en undersökning på hennes blogg om SPX!

Jag heter:
Emma
Jag bor i: Stockholm
Jag har varit på SPX (ggr): kanske fyra gånger..eller fem
På årets SPX ska jag: sälja mitt seriefanzin vid Do not write the spellings bord och även lite andra små ensides serier för en billig penning!

Tre fanzin eller böcker som jag ser fram emot: vet inte riktigt, hoppas att Tom Gauld
har något fint man kan köpa och få signerat. (och hoppas han kan komma due too the bloody dustcloud..eller ashcloud...) sen brukar man alltid hitta något man inte vet om som är bra..

Mitt bästa SPX-fynd: Gene, Fred & Judy av John Andersson på spx06. mkt mkt fin.

Mitt bästa SPX-minne: hmm.. minns när jag köpte min första signerade bok av Mats Johnsson (unga norrläningar tror jag det var) och jag blev panik nervös rätt mkt i onödan.. Men min långa fina kompis Julia stod bakom mig, och då vågade jag mig fram:)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar